Kompang Puaka Di Tengah Malam

Posted by Media Info Semasa Malaysia on Khamis, 3 Mei 2012

As salam , tajuk memang tak boleh blah eh.. tapi bukan puaka yang selalu kat filem tu , tapi tentang bebudak aku ni haa.Video ni aku sempat ambil masa aku tengah sibuk membuat persiapan untuk Karnival Sukan Dan Kebudayaan yang kita orang uruskan.. boleh pula bebudak ni melayan main kompang kul 1 pagi..

Bebudak ni bukan pemain kompang pun sesaja nak memekak,tu sebab bunyi kompang eh boleh buat pecah gegendang telinga.. apa pun Karnival dah selamat dilangsungkan dengan jayanya pada 29 April dan 1 Mei 2012..atas bantuan mereka..layan je

Blog, Updated at: 11:09 PTG

6 ulasan:

  1. tajuk gempak brooo.. sampai membawa aku ke sini.. hahha..

    BalasPadam
  2. Siryes tadi ingat ada cerita seram ke hape. Haha. Ohsemm laa tajuk!

    BalasPadam
  3. boleh buat tajuk filem nih

    BalasPadam
  4. ingatkan betul betul video puaka tadi..seram sudah..rupenye lain..hihi..

    Banyak dah ye buat karnival..thumbs up bro!

    BalasPadam
  5. ingtkan ada citer hantu tadi,..:p

    BalasPadam

Terima Kasih atas komen anda. Saya juga menulis di www.kizmyself.com dan www.infosukan.com