Kompang Puaka Di Tengah Malam

As salam , tajuk memang tak boleh blah eh.. tapi bukan puaka yang selalu kat filem tu , tapi tentang bebudak aku ni haa.Video ni aku sempat ambil masa aku tengah sibuk membuat persiapan untuk Karnival Sukan Dan Kebudayaan yang kita orang uruskan.. boleh pula bebudak ni melayan main kompang kul 1 pagi..

Bebudak ni bukan pemain kompang pun sesaja nak memekak,tu sebab bunyi kompang eh boleh buat pecah gegendang telinga.. apa pun Karnival dah selamat dilangsungkan dengan jayanya pada 29 April dan 1 Mei 2012..atas bantuan mereka..layan je

SESUATU YANG MENARIK YANG PERLU TAHU

Cara Macam Mana Nak Masuk Gua Bersama Manchester UnitedDISINI

Kasih Seorang ibu DISINI

**Seperti yang dipaparkan oleh 8share

6 Komentar untuk "Kompang Puaka Di Tengah Malam"

tajuk gempak brooo.. sampai membawa aku ke sini.. hahha..

Siryes tadi ingat ada cerita seram ke hape. Haha. Ohsemm laa tajuk!

boleh buat tajuk filem nih

ingatkan betul betul video puaka tadi..seram sudah..rupenye lain..hihi..

Banyak dah ye buat karnival..thumbs up bro!

ingtkan ada citer hantu tadi,..:p

Terkini di SUKAN

Terkini Di INFO SEMASA

Terkini Di Santai

Lain-Lain Pilihan