Kompang Puaka Di Tengah Malam

on Khamis, 3 Mei 2012

As salam , tajuk memang tak boleh blah eh.. tapi bukan puaka yang selalu kat filem tu , tapi tentang bebudak aku ni haa.Video ni aku sempat ambil masa aku tengah sibuk membuat persiapan untuk Karnival Sukan Dan Kebudayaan yang kita orang uruskan.. boleh pula bebudak ni melayan main kompang kul 1 pagi..

Bebudak ni bukan pemain kompang pun sesaja nak memekak,tu sebab bunyi kompang eh boleh buat pecah gegendang telinga.. apa pun Karnival dah selamat dilangsungkan dengan jayanya pada 29 April dan 1 Mei 2012..atas bantuan mereka..layan je
Ranking: 5

{ 6 ulasan... read them below or add one }

wan_cikgumuzik berkata...

tajuk gempak brooo.. sampai membawa aku ke sini.. hahha..


3 Mei 2012 11:16 PTG
caliph shuriken berkata...

ingat btul2 puaka, hukk...


4 Mei 2012 12:11 PG
Ardini Izzati berkata...

Siryes tadi ingat ada cerita seram ke hape. Haha. Ohsemm laa tajuk!


4 Mei 2012 1:48 PG
khairul berkata...

boleh buat tajuk filem nih


4 Mei 2012 7:38 PG
Azhafizah[フィザ] berkata...

ingatkan betul betul video puaka tadi..seram sudah..rupenye lain..hihi..

Banyak dah ye buat karnival..thumbs up bro!


4 Mei 2012 12:40 PTG
diana berkata...

ingtkan ada citer hantu tadi,..:p


4 Mei 2012 2:47 PTG
 
© KizMySeLf Media Info Dan Santai All Rights Reserved