Aku Korbankan Masa Dan Tenaga

on Isnin, 23 April 2012

As salam , apa khabar semua blogger dan pembaca..tadi ada kesempatan nak BW ke blog rakan-rakan..ada gak yang bertanya kemana menghilang..sebenarnya bukan hilang pun cuma nama jarang berada dalam shoutbox je kot..haha..lagi pun blog agak jarang update kecuali hal-hal keputusan sukan je..belasah je lah janji update..

Sekarang ini aku agak sibuk dalam kerja-kerja berkaitan hal-hal NGO..kah kah.. layan NGO lah pula kan.. tak lama lagi karnival pertama aku dan rakan-rakan akan berlangsung,memang kekadang kepala otak boleh semak..tidur pun tak cukup..namun kerja tetap tak boleh diabaikan sebab itu sumber rezeki..

Harap semua akan berjalan lancar tanpa sebarang masalah.. tinggal 8 hari lagi.. my 1st karnival.. 
Ranking: 5

{ 2 ulasan... read them below or add one }

Azhafizah[フィザ] berkata...

Semoga karnival tu berjalan dengan lancar.lepas tu leh rehat dan berblog.^__^


23 April 2012 11:21 PG
khairul berkata...

good luck .semoga semua yg dirancang akan berjln dg sempurna


23 April 2012 11:29 PG
Recommend On +1
 
© KizMySeLf Media Info Dan Santai All Rights Reserved