Aku Korbankan Masa Dan Tenaga

As salam , apa khabar semua blogger dan pembaca..tadi ada kesempatan nak BW ke blog rakan-rakan..ada gak yang bertanya kemana menghilang..sebenarnya bukan hilang pun cuma nama jarang berada dalam shoutbox je kot..haha..lagi pun blog agak jarang update kecuali hal-hal keputusan sukan je..belasah je lah janji update..

Sekarang ini aku agak sibuk dalam kerja-kerja berkaitan hal-hal NGO..kah kah.. layan NGO lah pula kan.. tak lama lagi karnival pertama aku dan rakan-rakan akan berlangsung,memang kekadang kepala otak boleh semak..tidur pun tak cukup..namun kerja tetap tak boleh diabaikan sebab itu sumber rezeki..

Harap semua akan berjalan lancar tanpa sebarang masalah.. tinggal 8 hari lagi.. my 1st karnival.. 
2 Komentar untuk "Aku Korbankan Masa Dan Tenaga"

Semoga karnival tu berjalan dengan lancar.lepas tu leh rehat dan berblog.^__^

good luck .semoga semua yg dirancang akan berjln dg sempurna

"Dan berpesan-pesan pada kebenaran, dan berpesan-pesan dengan kesabaran'. - Berkatalah benar, walaupun ia pahit-(ibnumaulub)

Recommend On +1