Terkenang Jua | Jiwang Siot

Ermm hujan ,petir , kilat macam biasalah menung tepi tingkap kira hujan yang turun.Terkira ke? Tak der makna.Sambil layan blues terkenang juga secebis kisah..ohh..agak lama gak tak menulis dalam kategori terkenang jua ni..imbas balik entri terdahulu Terkenang Jua 1 dan Terkenang Jua 2 hehe,kalau nak bacalah.. eh tu antaranya lah..huhu..jadi kali ni apa yang aku kenangkan..haha.

Terkenang pulak aku masa muda belia trang tang tang dulu..teknik mengayat yang paling canggih yang ada pada masa tu..haha..cara yang paling hampeh kalau buat masa ni..masa tu siap rakam suara dalam tape atau kaset..luah ayat jiwang leleh-leleh..haha..selang seli dengan lagu slow rock jiwang yang tengah meletup masa tu..ceh..kalau fikir-fikir lawak pun ada..sebab pada masa tu ramai rakan-rakan guna cara tulis surat lepas tu ledak bedak biar wangi dalam surat..haha..aku plak buat cara pakai kaset..keh keh..biasalah cinta remaja dulu-dulu..zaman tu mana ada facebook..mana ada twitter..mana ada hanphone..tapi masa tu cinta malu-malu..tak der main redah macam sekarang..

Itulah secebis kisah yang masih aku ingat..dan pertama kali aku cerita kat orang ni..haha..lebih kepada cerita lawak kalau dibuat zaman sekarang..kui kui..sebenarnya kenangan itu indah dan boleh buat kita senyum sorang-sorang..semakin lama masa berlalu..semakin tinggi nilai kenangan..tu je cerita kali ni..
12 Komentar untuk "Terkenang Jua | Jiwang Siot"

Haha..teringat pulak kisah adik pompuan sy, ada sorang budak laki admire hantar surat beserta dgn duit siling 50 sen lagi tu..mmg kelakar habis, hampir 2 hari tak keluar rumah malu..:D

zaman dulu2 macam sweet je bercinta. hehe

"siap rakam suara dalam tape atau kaset" hehehe..teringat pulak ni lah yg dibuat suami utk saya..:)

terkenang semasa dulu....kih kih kih..

aku belum pernah guna cara terkutuk tu bro..paling kuat pon sewa budak penghantar surat yang dipenuhi bedak kultikura.hahaha

hehe teringat plak kisah lama eceh..

kenangan bab2 cintan2 ni mmg kelakar kalau ingat balik..cm tak caya npelah kita jadi macamtu huhu :D

yg ada bedak tu tak pernah ler kpah terima...tapi yg bersajak2 tu..ada ler...

pernah dapat surat siap ade sampul ngan stem sekali..huhuhu..x reti2 ke..minta di balas le tueee....

kalau duduk termenung pasti teringat balik kenangan lama...

Kena buat-buat sibuk hehe takut terkenang...

Terima Kasih atas komen anda. Saya juga menulis di www.kizmyself.com dan www.infosukan.com

Terkini di SUKAN

Terkini Di INFO SEMASA

Terkini Di Santai

Lain-Lain Pilihan